Jasne pełne z długimi tradycjami
Po raz piąty Tyskie zostało najmocniejszą marką alkoholową w Polsce
beata drewnowska
Małe senne miasteczko. Z gospody wyjeżdża ciągnięty przez tłum mężczyzn bar z nalewakami Tyskiego i uśmiechniętym barmanem. Rozbawiony pochód podróżuje wśród pól i lasów, aby dotrzeć przed drzwi domu, w którym mieszka starszy pan. Przybysze wręczają mu szklankę z Tyskim, tłumacząc, że nikogo nie może zabraknąć w trakcie świętowania 400-lecia browaru w Tychach.
W tłumie osób występujących w najnowszej reklamie Tyskiego trudno jest dostrzec kobietę. Dominują tam mężczyźni, którzy lata pierwszej młodości mają już za sobą. To typowi konsumenci marki należącej do Kompanii Piwowarskiej, od lat najpopularniejszego piwa w Polsce.
Niezmiennie od 2009 r. Tyskie jest także najmocniejszą marką alkoholową w naszym kraju. Piwo warzone w Tychach utrzymuje się na szczycie rankingu, mimo że jego udziały rynkowe się kurczą. Jeszcze w 2009 r. sięgały 18 proc. Teraz są na poziomie 13 proc.
Świeżość na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta